Home

Rabu, 2 Mac 2011

Kembali ke dunia blogger....;)

Assalamualaikum....dan Salam Sejahtera...

Sangat2 lama x meng'aktifkan diri di dlm laman blog ni....sangat2 bz dgn pelbagai mcm hal yg perlu diuruskan...dengan keje, study, hal2 lain...mcm2...
Pada asalnya laman blog ini hanya sekadar memenuhi tuntutan silibus subjek yg aku ambil pada sem 5 yang lalu...pada waktu itu kami student sr113 wajib jadikan blog sebagai salah satu pengantara kami dengan pensyarah...dan akhirnya bila habis je semester 5, blog ni pun semakin terkubur...
Tiba2 tergerak dihati untuk meng'aktifkan semula laman blog aku ni....sekadar ingin mengintai ape yg perlu dibuat...
Kini aku berada di sem akhir...alhamdulillah sudah semakin jauh akhirnya aku melangkah...hanya satu harapanku moga aku dpt menghabiskan sem akhir ini dengan jayanya...Insya'allah...
Selepas ni mungkin aku akan jadikan kembali blog ku ini sebagai teman ku....
Nantikan kemunculanku....;)

Tiada ulasan: